
Virtuální světy jsou místem neomezené svobody... vše má ale svou mez.
Nespočet hráčů by se na mnoho let zadlužilo, aby mohlo v rolích válečníků, mágů nebo lupičů drancovat kobky, kosit mrtvé a získávat kouzelné předměty, na místě, kde smrt znamená jen jedno z mnoha vzkříšení. Ale jeden z nich by udělal všechno proto, aby mohl být zase jen obyčejným člověkem a prožívat všední dny ve světě, kde smrt znamená konec a násilí má své neodčinitelné důsledky.
Hlína. Tráva. Křoví. Zatažené nebe. Jedna z mnoha formulací při vzkříšení, která se jako stříbrná nit vine příběhem. Ne už tak často jako v předcházejících dobrodružstvích, protože z role snadné kořisti se vyleveloval nemrtvý John na pozici obávaného lovce. Pro našeho sympatického lotra už jsou smrt a vzkříšení jen součástí strategie jak obelstít obávané soupeře. Ti si totiž pro něj připravili řadu nemilých překvapení a předem nelze určit, kolik žolíků se šklebící se lebkou ještě vytasí z rukávů.
Nemrtvý: Postoupil jsi o úroveň výš!
Lotr: Postoupil jsi o úroveň výš!
Čtenář: Postoupil jsi o úroveň výš!
Příběh není ale tak přímočarý, jak se zdá. Jeden quest otvírá cestu k dalšímu, ale zdánlivý úspěch se může snadno změnit v prohru, stejně jako nepřítel ve spojence. Skutečný svět se do virtuálního prolíná daleko více a stává se nástrojem těch, kdo tahají za nitky. A jak se zdá, Jon Doe není jediný, komu jde o víc než jen získat legendární lup střežený hordami nemrtvých.
Hodnotilo 5 uživatelů
Virtuální světy jsou místem neomezené svobody... vše má ale svou mez.
Johnovi vypršel čas; už si nemůže dovolit hrát podle cizích pravidel. Což znamená, že musí stanovit vlastní. Opravdu je jeho plán šílený?